2015. szeptember 6., vasárnap

Megfogott amilyen vagy 4. rész

  Barátnőm kérdőn nézett rám. Én bólintottam, mire ő sietősen felöltözött, majd egy kellemes búcsúcsók után elhagyta a szobát.


Ennek meg mi baja van?- gondoltam, ahogy kiugrottam, és felvettem a nadrágomat.
- Bill! Mi a fasz volt ez?- kérdezte Tom felháborodottan.
- Te megteheted, én meg nem?- kérdeztem vissza.
Tom arca elsötétült a düh újabb hullámaitól.
- Mi bajod van? Miért teszed ezt velem?- kérdezte.
Megcsillant a szemem az utolsó szó hallatán. Tényleg sikerült? Lenának igaza volt?
- Veled?- kérdeztem vissza.
- Már képzelődsz is? Az orgazmus elvette az eszed?- kérdezte durván.
Szerintem hallani lehetett, ahogy az állam koppan a padlón.
- Igen, igen, mindent hallottam- vallotta be,elfordult tőlem, és megforgatta szemeit.
- Thomas!- kiáltottam fel. - Te hallgatóztál?
- Nem, bazd meg! Olyan hangosak voltatok, hogy a fél város hallotta!
- Tudod hányszor hallgattam ezt éjszakákon át? És soha egy rossz szót nem szóltam érte! Akkor most mi bajod van azzal, ha én is csinálom?- kérdeztem dühösen.
Ki kellett mondanom. Akkor még nem értettem, miért viselkedik így velem, mintha már nem is a testvére lennék. Lehet, hogy pont fordítva sült el az egész, és most haragszik rám. Bele sem kellett volna vágnom, pedig tudtam, hogy rossz ötlet.
- Nem az a fontos, hogy én mit csinálok, hanem, hogy te mit csináltál az előbb! Rólam mindenki tudja, hogy ilyen vagyok, de ez nem te vagy!- mondta megenyhült arccal, kissé aggódó hangon.
Ezen a napon már sokadszorra nem tudtam válaszolni. Lehet, hogy igaza van? Hogy ez nem én vagyok?
- Hol van Georg?- kérdeztem zavartan.
- Azt mondta, hazaviszi Lenát. Tudod, kocsival jött- felelte.
- De ha csak Lenával ment el, ő is hallgatózott?
- Szelektáló hallásod van? Az előbb mondtam, hogy a fél város hallott titeket!- közölte velem Tom.
Egy pillanatig megint komolyan vettem, amit mondott, és eltorzult az arcom.
- El ne hidd már! Én sokkal hangosabb szoktam lenni! Ő végig lent játszott. Észre sem vette, hogy elmentem- mondta nevetve.
- Volt alkalmam már hallani!- nevettem együtt vele én is.
- Sajnálom a kirohanásomat, csak olyan nehéz elhinni, hogy az én kicsi öcsikém már nem szűz- mondta és műsírásba kezdett.
- Én mindig szűz maradok- mondtam még mindig felüdültem.
- Mi van?- kérdezte értetlenül Tom.
- Szűz a csillagjegyünk, te idióta!- mondtam neki.
- Ja, jó tudni- legyintett Tom.
Egy pár percig csak néztünk egymásra, aztán mindketten nevetve törtünk ki.
- Amúgy hízhatnál egy kicsit! Olyan vagy, mint egy kicsontozott pulyka!- mondta komolytalanul Tom.
- Te beszélsz? Olyan az arcod, mint egy kisbabának!- vágtam vissza.
- Georggal beszéltük, hogy este megyünk bulizni. Te nem jössz?- kérdezte vidáman Tom.
- De!- vágtam rá rövid gondolkodás után. Örültem, hogy végre többet foglalkozik velem.
- Jobb lesz, ha elkezded belőni azt a hülye punk séródat, vagy sose indulunk el!
- Te meg jobb lesz, ha megigazítod a rasztáidat! Úgy állnak, mint Medusza kígyói!
- Ki az a Medusza? Ilyen csajjal is lefeküdtem? Nem emlékszem rá- kérdezte értetlenül Tom.
- Medusza egy görög mitológiai alak, te barom!- oktattam ki.
- Görög mitológia? Mi ilyet tanultunk? Azon az órán biztos aludtam. Mondjuk, én melyik órán nem alszom?
- Menj, és inkább foglalkozz a rasztáiddal!- mondtam, és kirúgtam a szobámból.
- Ja, amúgy míg te hancúroztál, anya hívott, hogy elromlott a kocsija, és ma nem tud hazajönni- kiabált vissza a folyosóról a testvérem.
Alig fejezte be a mondatot Tom, én már a telefonomért nyúltam. Tárcsáztam Lena számát, és vártam, hogy végre felvegye.
- Halló!- mondta Lena. A háttérből forgalom zaja szűrődött be a telefonba.
- Lena, hol vagy? Azt hittem, már hazaértél!- kérdeztem.
- El kell mennem a húgomért az iskolába, most úton vagyok Georggal- mondta.
- Mondd meg Georgnak, hogy jövök neki eggyel!
- Egyébként miért hívtál? Történt valami?
- Tom elhívott bulizni, eddig sosem csinált ilyet, én igent mondtam, de nem tudom, hogyan viselkedjek ezután.
- Úgy ahogy eddig! Most le kell tennem, itt vagyunk az iskolánál!
- Add át üdvözletem Emmának!- búcsúztam, és letettem a telefont.
A szekrényemhez sétáltam, és belenéztem a tükörbe.
Atyaég! Igaza volt Tomnak- állapítottam meg gyorsan a hajamat markolászva, majd inkább gyorsan kinyitottam a szekrény ajtaját, hogy keressek valami ruhát.
Én még a hajamnak nevezett szénaboglyát próbáltam rendbe tenni, amikor egy autó állt meg a ház előtt. Pillanatokkal később kinyílt a bejárati ajtó, és Georg hangja ütötte meg a fülem:
- Készen vannak már a kurváim a ma esti bevetésre?- osztotta meg velünk újabb baromságát.
Egy pillanatig elgondolkoztam azon, Tom hogyan vette rá arra, hogy mehessek, aztán vállat vontam, végül is Tom mindenre rá tudja venni Georgot.
- Beszélj a primadonnával! Azt hiszi, divatbemutatóra megyünk, és ő lesz a modell!- mondta idegesen. Ő már 2 órája készen volt.
- Amúgy megfektetted már Lenát?- kérdezte Tom gúnyosan.
- Miről beszélsz, Te holdkóros? A húgát hoztuk el a suliból- válaszolta Georg.
- Aha, persze! De nagy fasz vagy! Még egy kis orális se volt?
- Thomas! Hogy beszélsz? Miért mondasz ilyeneket?- kérdeztem a tükör elől. Nem tudtam, hogy szándékosan mondta-e, hogy megbántson vele, vagy csak poénból, de nem is ezen akartam gondolkodni. Rendezni akartam a viszonyomat Tommal, nem újra veszekedni.
Amint kiléptem, Tom a kezembe nyomott egy behűtött sört.
- De Tom! Én nem iszom- mondta finoman, és vissza akartam adni neki az üveget.
- Vagy megiszod, vagy üvegestül lenyomom a torkodon!- nyomta vissza a kezembe.
Georg meglendítette a kocsikulcsot az egyik ujja körül.
- Indulhatunk?- kérdezte.
- Amúgy hova megyünk?- kérdeztem, miután lenyeltem az első korty sörömet.
- Egy sztriptízbárba!- vágta rá gondolkodás nélkül Tom.
- A kurva fajtád Tom! Miért akarod átverni szegény kisöcsédet?- poénkodott Georg.
- Néhány utcányira megyünk az új diszkóba. Ma van a nyitóbuli. Ott a helyünk!- válaszolt a kérdésemre, majd kilépett az ajtón.
- Mire vársz már? Úgy állsz ott, mint egy szűz kislány! Vonszold már ki magad!- lökött meg Tom, majd kiment Georg után, és leült az autó anyósülésére, tehát nekem egyedül kellett hátul ülnöm.
- Indulhat a banzáj?- kérdezte Georg és felbőgette a motorokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése