2015. november 8., vasárnap

Megfogott amilyen vagy. 14. rész +18


14. fejezet

Alig váltam el Tomtól, rezegni kezdett a telefonom.
- Tom- nyomtam a testvérem arcába a képernyőt. - 20 perc múlva a fogorvosnál kell lennem.
- És mégis hogy fogsz eljutni oda? Az a város másik felén van- kérdezte kajakánul vigyorogva, és rácsapott a fenekemre, amibe belepirultam Lena, és a lépcső tetején álló Georg miatt.
- Majd én elviszlek!- kapta elő zsebéből kulcsait Georg.
- Ezer hála- súgtam a fülébe, ahogy távoztunk.

~Tom szemszöge~

Lehuppantam Lena mellé a kanapéra és átkaroltam.
- Akarsz dugni?- kérdeztem.
Lena nagy szemekkel nézett vissza rám és menni készült.
- Azt hiszem haza megyek- mondta kínosan.
- Nem mész te sehová!- húztam vissza, és az ölembe ültettem.
- Mit szeretnél?- kérdezte kicsit ijedten.
- Ki akarom elégíteni magam- súgtam csábítóan a fülébe.
- Velem?- kérdezte megszeppenve Lena.
- Nem...benned- mondtam és megcsókoltam. Eleinte ellenállt, de hamarosan feladta, és visszacsókolt.
- Na látod? Így kell ezt csinálni. Most lentebb is- nyomtam a férfiasságomhoz, majd megmarkoltam a haját és ott tartottam a fejét.
- Mégis mire vársz?- kérdeztem. El akartam felejteni, ami tegnap este történt. El akartam felejteni Billt.
Lena megforgatta szemeit, ahogy elkezdte lehúzni a nadrágomat, majd bekapta a faszomat.
- Már tudom, Bill kitől tanult szopni- nyögtem, majd egyre erősebben szorítva Lena haját kényszerítettem, hogy mélytorkozzon. Pár pillanat múlva elrántottam magamtól, hogy kapjon levegőt, majd visszahúztam, újramarkoltam a haját és egyre gyorsabb tempóra ösztökéltem.
- Így kell ezt csinálni! Jó kislány!- nyögtem fel, majd rövidesen a szájába élveztem.
Lena keserű arcot vágva felállt, és újra menni készült, de én a kanapéra rántottam.
- Hova készülsz? Csak most kezdődik az igazi móka- súgtam a fülébe, majd felhúztam a szoknyáját és lerántottam a bugyiját.
- Készen állsz? Á, végül is mindegy!- mondtam.
- Essünk már túl rajta!- sóhajtotta mit sem sejtve Lena. Ha tudta volna, mire készülök, nem adta volna ilyen könnyen magát.
- Ha ennyire ragaszkodsz hozzá- mondtam kéjesen, megfordítottam, mellkasát a kanapénak nyomtam, megfogtam a csípőjét és farkamat a fenekéhez nyomtam.
Lena felismerve, mi vár rá, mondani akart valamit, de én, a büszkeségem, és a faszom megállítottuk. A fenekébe hatoltam, ahová tegnap este Billbe.
Felszisszent, de a nyögésem elnyomta a hangját.
- Kurva szűk vagy. Látszik, hogy még senki nem dugott meg hátul- mondtam neki vigyorogva.
- Ugye milyen jó?- kérdeztem pimaszul nem sokkal később.
- Nagyon- sziszegte fájdalmasan Lena. - Túl nagy a farkad és túl mélyen bennem van!
- Éppen ezért jó! Élvezd!- súgtam neki, majd még gyorsabban dugtam feszes hátsóját, amitől egyre fájdalmasabban szisszent fel.
- Most már még jobb!- felkiáltottam az élvezettől és átengedtem az irányítást vágyaimnak. Nem tudom, mit tehettem, de mikor az orgzamus után végre kitisztult a fejem Lena sírva roskadt a kanapéra előttem.
Ekkor eszméltem csak rá, hogy mit tettem. Megerőszakoltam. Megerőszakoltam a testvérem legjobb barátnőjét! Bill nem tudhatja meg soha!
Óvatosan mellé léptem, megsimogattam az arcát és a kanapéra ültettem. Istenem, csak ne tegyen feljelentést!- gondoltam.
- Nem így akartam- mondtam lágyan és simogatni kezdtem.
- Hadd tegyem jóvá! Élvezni fogod, ígérem- súgtam a fülébe.
Lena nem válaszolt, csak rám emelte ködszürke szemeit, én kihasználva a lehetőséget, újra megcsókoltam. Ha félénken is, de visszacsókolt, és ezt biztató jelnek vettem.
Elmélyítettem a csókunkat, közben kezeimmel egyre bátrabban kezdtem simogatni. Fel akartam izgatni, hogy élvezze. Hogy elfelejtse, mit tettem percekkel ezelőtt.
Ez valamennyire sikerülhetett, mert Lena hamarosan hozzámért és bátortalanul simogatni kezdett.
Én válaszként felálltam és leguggoltam elé. Lena szinte ijedten nézett rám, pedig én csak kényeztetni akartam.
Rámosolyogtam, majd elkezdtem kinyalni. Nagyon jó lehettem, mert egyre gyakrabban és hangosabban nyögött fel. Néhányszor a nevemet is kiáltotta, ami nem kis elégedettséggel töltött el.
- Látod, nem akarlak bántani!- csókoltam meg lágyan, miután elélvezett.
- Akarod, Lena? Szeretnéd?- kérdeztem megszakítva a csókunkat. Én is akartam még élvezkedni.
- Igen- búgta a fülembe. Az a hanglejtés! Beleborzongtam! Billnek is meg kell tanulnia- jutott hirtelen eszembe, de elhessegettem a gondolatot. Nem! Bill a testvérem, el kell felejtenem, ami történt!
- Teljesen biztos vagy benne?- kérdeztem pimaszul mosolyogva.
- Teljesen- csókolt meg Lena.
- Kérj meg rá!- mondtam egy hirtelen gondolattól vezérelve.
A lány felvonta az egyik szemöldökét, majd megszólalt:
- Kérlek, Tom, bassz meg! - nyöszörögte.
Többet kéne alkalmaznom ezt a módszert, mert kibaszottul felizgatott.
- Nos, ha ennyire szeretnéd, beadom a derekam- mondtam neki, az ölembe ültettem, majd beléhatoltam, ezúttal elölről.
Lena felnyögött és a mellkasomra hajtotta fejét. Ezaz! Élvezi!
Kivételesen nem gyorsítottam a tempón, mert tartottam attól, hogy megint elvesztem a fejem és romba döntöm, amit felépítettem.
- Így akarsz az őrületbe kergetni?- kérdezte Lena nyögve.
- Úgy terveztem- válaszoltam.
- Jó úton haladsz felé- szólalt meg újból.
- Tudom- mondtam önelégült arccal és újra megcsókoltam.
Hiába volt lassú a tempó, nem telt bele sok időben, hogy mindketten elélvezzünk.
- Na kivel volt jobb: velem vagy Billel?- kérdeztem, miközben nekilátott felöltözni.
- Georggal- válaszolta pajkosan.
- Mi a fasz?- kérdeztem újból, mire Lena elmosolyodott és arcon csapott az ingével.
- Csakhogy leszokj a csúnya beszédről- mondta utoljára, majd kikísértem az ajtón, látva, hogy igencsak vánszorog. Remélem, tényleg nem jelent fel!- gondoltam, miután egy-egy hellóval elbúcsúztunk.

Folyt. köv.

6 megjegyzés:

  1. Bazd meg... De nagyon bazd meg csajszi... Ez most... Ez most nagyon betett nekem...
    Nem hittem volna, hogy írni fogsz ilyet... Meglepett... Jó volt, de nagyon meglepett. Nem ez lesz a kedvenc részem, de nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás! :D
    Siess csajszi, kérlek! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, köszönöm..?:o xD
      Miért lepett meg annyira?:o Hát..most nem értem mi olyan meglepő ezen..:3 Igen?:o Na melyik a kedvenc részed akkor?:o ^^
      Ígérem sietek! :)

      Törlés
    2. Mert tudom, hogy Tom egy... Na pöcs xD Mondjuk ki ha már az. De nem hittem, hogy ilyenekre képes és így... Hát... Az mikor először lefeküdtek :D

      Törlés
    3. Uh, a Twincest rész volt a kedvenced?:P

      Törlés
  2. Wow, ez most engem is sokkolt kicsit. Tom igazán csapodár lett, sztem még maga sem tudja, h mit akar. Igazán kíváncsi vagyok mit fogsz majd ebből a sztoriból kihozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommented és az érdeklődésed!:) Hú, rengeteg ötletem van a story-val kapcsolatban, alig várom, hogy lássátok ti is! :)

      Törlés