2015. október 9., péntek

Megfogott amilyen vagy 10. rész +16

10. fejezet

Teljesen idiótának nézek ki!- állapítottam meg a tükör előtt. Nem maradt sok időnk elkészülni, így persze a hajamra sem maradt időm. 
- Georg hívott! Három perc, és itt van!- jött le a lépcsőn Tom. - Szóval abbahagyhatod a szépítkezést, már így is bárki megdugna, nyugi!
Valóban percek múlva dudálását hallottunk.
Kimentünk a házból, Tom pedig automatikusan az anyósülésre akart ülni, de Georg rászólt:
- A múltkor is összehánytad, te buzi! Takarodj hátra, és örülj, hogy nem a csomagtartóban utazol!- mondta tréfásan.
- Szerintem hagyjunk helyet az ablaknál Gustavnak- javasoltam finoman. - Középen mindig rosszul van. Emlékszel, hatodikban lehányta a nadrágodat?
Tom facsart arccal gondolt vissza, majd leült középre.
A következő állomás Lenáék háza volt. Amint Lena kilépett a házból, Georg elhűlt arccal nézett rá.
- Gyönyörű vagy!- dicsértük meg Georggal együtt, amint beszállt a kocsiba.
- Nincs kedved az ölembe csüccsenni? Szívesen megdugnálak!- mondta neki Tom.
- Előbb dugnék Michael Jacksonnal, mint veled!- szólt vissza Lena és bekötötte magát.
- Amúgy ő miért ülhet az anyósülésen?- fordult Tom Georg felé.
- Mert róla nincsenek rossz emlékeim az utazással kapcsolatban!- válaszolt Georg és gázt adott.
- Anyádat!- sziszegte Tom.
Legközelebb Andreasék házánál álltunk meg. Andreas a ház előtt állt a zebrájával.
- Én az élettársammal megyek!- mondta és felült a zebra hátára.
Először csak néztünk rá, majd mindenki hangos nevetésben tört ki.
Utoljára felszedtük Gustavot, akinek javaslatára a város legpuccosabb diszkójába mentünk. 
Utazás közben a vezető Georg kivételével mindenki hátrafelé bámult az utánunk jövő Andreasre, és élettársára.
Leparkoltunk a kocsival, és kiszálltunk. Andreasre még várni kellett egy keveset.
- Nyugi, Sára, néhány óra és visszajön apuci- simogatta meg zebráját Andreas.
- Te elnevezted a drogos lovadat?- kérdezte furcsa arccal Tom.
- Amúgy honnan szerezted?- kérdezte meg Georg.
- Loptam! Hülyülök, kaptam a szüleimtől! A zebra a kedvenc állatom!- válaszolta mosolyogva Andreas.
- Vettük észre!- jegyezte meg Lena, majd elindultunk a diszkóba.
Itt nem állt sor, és volt elég parkolóhely is. Sosem volt tömeg, mert drágák voltak az italok.
- A kuzinom a pultos amúgy, szóval elintézem, hogy ingyen kapjatok italokat!- közölte Gustav amint beléptünk.
- Te vagy az isten!- ölelte meg Tom, amiért kicsit féltékeny lettem Gustavra.
- Jägert mindenkinek!- kiáltotta Tom a bárpult előtt.
A buli remek hangulatban telt. Mindenki jól érezte magát, és jóval kevesebbet is ittunk, mint a Diamond diszkóban.
Éppen a kedvenc számom ment, amikor Tom elkapott hátulról, és magához húzott. Én gyorsan körbenéztem, hogy a többiek láthatnak-e.
- Engedd már el magad! Kanos vagyok!- súgta a fülembe és elkezdett a WC felé taszigálni.
A fejemben ezer gondoltat kavargott. De csak arra tudtam gondolni, hogy Tom mit akar egy ilyen undorító mosdóban. Remélem nem.. 
De a bátyám olvashatatlan arckifejezéssel haladt egyre közelebb a pokol kapuja felé. Másnéven a WC-be. Behúzott egy fülkébe, és bezárta az ajtót. Megfordult, és végignézett rajtam. Én ott álltam, mint egy "szűz kurva", ahogy kedves testvérem mondaná. Majd nagy hévvel ajkaink összeértek. Már nem volt olyan gyengéd a csók, mint reggel. Tom meleg ajka, ahogy az enyémhez ért, a hideg piercingje csak fokozta bennem azt a bizonyos hatást, amit éreztem, és ami az ajkaimtól teljesen az ágyékomig tartott. 
- T-Tom! Ugye..ahh...Nem itt akarod csinálni?- nyögtem neki - Menjünk haza!- folytattam.
- Annyira akarlak! Nem bírok tovább várni!- mondta a kéjtől fűtötten Tom.
Nem volt időm ellenkezni, mert Tom lenyomta a fejem, és innen nem is kellett többet mondania, tudtam mit kell tennem. Rámarkoltam férfiasságára, ennek hatására felnyögött. Kigomboltam nadrágját, és a cipzár végét a számba vettem, majd lehúztam. A nadrág, amit viselt,legalább három mérettel nagyobb volt, így a súlyától gyorsan lehuppant testvéremről. A ruhák alatt az ember azt hitté, hogy Tom legalább nyom 90 kg-ot. Pedig a testre igazán vékony, és elképesztően sexy. Amint lezuhant Tomról a nadrág, álltam fel, és közben megszabadítottam, az addigra már oly fölöslegessé vált felsőtől. Tom hozzám simult, és megéreztem keményedő hímtagját, amitől felnyögtem. Majd egy újabb lendülettel lehajoltam, és lehúztam testvéremről az alsónadrágot. Hosszú ujjaim az igencsak kemény hímtag köré emeltem, és csuklómat egyenletesen húzogatni kezdtem rajta. Bátyám kéjes nyögésekkel jutalmazta ezt, ami engem is kellő képpen felizgatott. Majd egy gondolattól vezérelve bekaptam testvérem hímtagját. A gyomrom megrándult, és testvérem egy pillanatra nem vett levegőt, attól féltem, hogy megfullad. Soha nem csináltam még ilyet, fogalmam sem volt, hogyan kell, csak emlékezni próbáltam, hogy Lena mit is csinált, amikor együtt voltunk. Ezzel hát elkezdtem a fejemet előre-hátra mozgatni. 
- Bill! Annyira jó, ahogy csinálod...a piercinged..ah- nyögött Tom. 
Percek múlva a gyönyör kapujába kísértem Tomot, és a számba élvezett. 
- Bill! Nem bírom tovább!- sóhajtott fel.
Már szinte kitépte a hajam, és majdnem összeesett, olyan hirtelen jött az orgazmusa. 
Feltérdeltem, lehet egy kicsit savanyú képet vágtam a számban lévő íztől, de Tomot nem érdekelte, felhúzott, és a saját ízét a számban keresve nyelve körbejárt, amitől felnyögtem. Hozzásimultam, hogy emlékeztessem, hogy én még mindig kielégülésre áhítozok. Megcsókolta a nyakam, és belesúgta a fülembe:
- Gyere! Hagyjuk itt a többieket! Otthon kielégítelek- mondta kajakán mosollyal, majd megfogta a kezem, kihúzott a mosdóból, kivezetett a diszkóból, és fogott egy taxit. A beígért extra pénz miatt ezerrel száguldottunk haza felé, hátrahagyva Andreast, Gustavot, valamint tudtunk szerint Lenát és Georgot.
 

3 megjegyzés:

  1. Fuh bazd ki... Ez nagyon jó! :D Már nagyon-nagyon vártam, hogy legyen egy ilyen rész! ^^ Nem tudom... De ezek mindig olyan jól sikerülnek *.*
    Remélem hamar hozod a folytatást mert már tűkön ülök és azok nagyon böknek! Szupi vagy! ^^

    VálaszTörlés
  2. Uh,ez nagyon tetszett!*_*
    Bar,ez a zebras resz nekem meg mindig fura xd de imadom.
    Siess gyorsan a kovetkezovel!^^

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm a kommenteket! :D Oh, ha figyelmesen elolvastátok az előző részeket, Andreas azért került be a kórházba, mert sokat drogozott. Amíg a drog hatása alatt volt, mindig zebrákat látott, és onnan jött a zebra. Ez valószínűleg sokáig fog kísérni.:P
    Igyekszem a következővel! :)

    VálaszTörlés